Back in the summer of 69'

Hade en fin söndag med värme, så slängde mig ut på balkongen, någon som kanske tyckte det var lite för varmt var väl morföräldrarnas hund, stackars tjejen.
Nu så ska jag alldeles strax sticka iväg till skolan, börjar sent idag pga av nationella prov och inställda lektioner, skönt kan man säga! Efter skolan blir jag kvar en stund för att fixa med ett arbete som ska redovisas på fredag, och sen måste jag åka ut till sandared för att hämta massa kläder. Har nämligen börjat sälja av grejer som jag inte har användning av på Borås loppis. Rätt roligt faktiskt haha. Det är sol och jag är redigt glad över det, ska låta spökbenen blända gatorna i Borås idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0