Summerbreak

Imorgon går jag på sommarlov och även mitt sista sommarlov. Varje år så säger man "ska bli världens bästa sommar" men jag lämnar det åt ödet och så får tiden ta och utvisa det. Ska ta och göra allt för att komma i närheten iallafall! På måndag börjar jag jobba, men vad gör det när jag har världens skönaste jobb i tre veckor. Åh vad livet är bra nu. Kan nästan tycka att det känns ofattbart på något sätt att man sitter och helt plötsligt, efter ett år med sjukt jäkla mycket i skolan, tårar och mentala breakdowns fan tog sig igenom det ändå. Människan är en underlig figur alltså. Nu ska jag ta och hänga fram avslutningsklänningen och fixa lite granna. Välkommen ljuva ledighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0