Westcoast

Härdar som sagt fötterna på Tjörn för tillfället. Jag och mamma begav oss iväg i morses och här blir vi kvar i några dagar. Förra året var jag bara här under midsommarhelgen, men hoppas kunna göra några fler besök detta året, helt klart! Har redan hunnit med en kubbmatch idag, jag skulle vilja säga att jag dominerar än, men sorgligt nog så blir jag nog bara sämre med åren. Ska strax käka lite grillat och bara andas lite havsluft på altanen igen. Ack vad detta stället gör en lugn i själen, och det behöver jag nog. När man var mellan 1-15 år så var det väl ingen bigger deal att komma hit, men nu har jag ju blivit gammal och uppskattar varje stund. Herre min skapare, det var djupt av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0