Hair

Januari-Maj så var det väldigt mörkt.
Klippte mig och gjorde min första avfärgning under sommaren. Operation orginalfärg var igång
Hann bli lite solblekt iallafall
Och nu befinner sig färgen som på bilden till vänster. Frisören tyckte att jag hade gjort ett bra val som valde att gå tillbaka till min orginalfärg och utväxten jag stått ut med detta år har nu börjat bli mer naturlig. Jag är rätt säker på att jag inte kommer bli lika mörk som första bilderna igen. Trivs bäst i orginalet. 2012 blir hårets år. Ska göra allt för att få det sådär långt som jag en gång hade. Välkomnar alla tips!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ricinolja is tha shit :)

2012-01-09 @ 22:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0