Friday the 13th

Åh ljuva fredag igen. Fasen, denna veckan gick rätt fort trots allt. Hoppas hela terminen går lika fort, för jag har sjuk sommarabstinens. Jag och mina fina vänner har fantiserat om sommaren i två-tre dagar, can't get it out of my head.
Anyways, matteprovet gjort, och slutade kvart över två, snälla vikarier gillar vi. Åkte hem och har nu kommit igång med övningskörningen, tummen ur på den. Käkat gött och bara njutit utav att få vara lite ledig igen. Inte helt återställd sen lovet I guess, kan nog unna mig en sovmorgon. Har tidsinställt lite musiktips åt er, diggat bra musik i lurarna nu i några dagar, första kommer upp direkt efter detta inlägg!
Fredagen den 13;onde med, dagens otur låg i att vi inte hade några chips hemma, känt ett sug efter det idag. Men mamma slängde ihop chokladbollar, och det dög rätt bra.
Långt inlägg, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0