Romeo & Juliet

lite bilder ifrån denna vecka, har bara myst runt hemma, kollat grammyawards kl två på söndagsnatten och pluggat. Vill bara somna och vakna igen om tre veckor och då ska allt bara vara borta. Himla mycket att göra. Idag däremot så har jag inte pluggat, utan for iväg med mamma och mormor för att kolla på tyger till min balklänning som ska göras. Ja, jag vet att ni tänker " det är lång tid kvar" och ja, det är relativt lång tid kvar, men bättre att vara för tidigt ute än för sent. Planering ligger i blodet på min familj tror jag.
Ikväll blir det superlugnt, ännu en kväll, men jag tycker det är rätt skönt faktiskt. Förresten, Grattis till mig och alla andra vid namn Julia och Julius. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0