Stay brutal..

nu, efter en minst sagt bra vecka så har jag legat på soffan hela dagen!
Vi har byggt på dagarna, spenderat kvällarna på pisseberget, hängt på almenäs, gått flera mil känns det som, jag har fortfarande målarfärg på händerna, knappt varit hemma, haft full volym på skolgården och igår så avslutade vi veckan med kortegefest. Min första kortege och det har varit en riktigt bra en!
Ett år kvar till nästa gång.. känns lite tråkigt faktiskt.
overallmålning, läsning av vårflamman och skyltbus på tisdagen











mellanlandning hemma, dagens lunch; McDonalds, häng på pisseberget















bygget började ta form, solen värmde, XT-games och ännu mer häng på pisseberget med klassens bas som höjde stämningen ytterligare!














ännu mer bygge, roliga skämt i vårflamman, dom flesta byggen tog form, och det var dags för avgång.

Jag har haft en jäkligt bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0