Madrid genom kameralins..

på ett av våra hotellrum, tolv pers går inte i ett rum.. det kanske ni visste.


efter detta så eldades pengarna upp.. Lucas & Anton tog starten

Mor och Staffan (och en liten till tjomme) gissa på!

ett torg där man för många år sedan avrättade folk.. nu är det fyllt med fik och människor nedan.

någon katedral och f.d Påven

Spanska slottet. "Undrar om dom sitter i myskläder och typ kollar morgontv"

Retrio park, udda syssla att bara hyra en båt och paddla ut...?

Estadio Santiago Bernabeu, jag var inte med på den guidade turen på söndagen för då gick jag på stan med mamma, men matchen på lördagskvällen den såg jag allt!

Men Madrid var grymt och jag åker mer än gärna tillbaka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0