slått ihjäl många timmar..

Idag har jag haft en ganska meningslös morgon. en lektion från 10.00-10.55 sen slutade vi för att vår geografi var inställd. Hade ingen kunnat säga det igår?!
Men efter det så tog Jag, Lina & Emelie en runda på stan och käkade även grym sushi på Eest. Proppmätt som jag var så slog vi ihjäl flera timmar tillsammans på stan och hade det gött!
Precis innan jag åkte hem så fick jag ett ryck och stack och köpte två nagellack jag kollat på. Nu ska jag finslipa min Info & Layout inlämning om Ergonomi!
.
Svar på frågor: bloggandet från telefonen, om du går in på inställningar och skriver in ditt mobilnummer så skickad det en aktiveringskod till din telefon. Sen skickar man ett MMS till 073-012 11 63 med text eller bild.
Och för den som undrade så har jag upp mot 50 unikabesökare om dagen. ibland mer ibland mindre!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fattar inte det där med mobilblogg snälla berätta lite tydligare!

2011-03-13 @ 19:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0