rullar framåt

då var kursen avklarad! Fick köra lite rullstor och rollator, och sen fick vi megamycket information om allt möjligt.. saker som vi inte ens ska göra. Men nuså, redo för arbete i juli/augusti.
Fick en kommentar på inlägget nedan om arbetet, men jag kommer inte jobba med mat osv.. utan kommer bara fungera som "socialt umgänge", så jag ska nog allt få med mig dom ut på gatorna och hitta på lite grejer, det blir ju vad man gör det till!
Upd. Jag kommer arbeta på solvändan, där dom flesta är såpass "pigga" att dom gärna går ut. Men du får väl se i sommar vad jag tycker om det!
Annars idag sker det inte mycket, lite bra väder hade ju inte skadat nu när jag inte jobbar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0