goodnight

hade en mysig och trevlig kväll med fina tjejer inne i stan, vi satt på espresso house någon timme eller två, sen när det började tjockna på med folk som skulle få skymta danny, så begav vi oss till parken med kebab och emelies alltid lika goa smörgåstårta från hennes jobb som vi fick smaka på (skulle kunna leva på smörgåstårta tror jag).
Efter att blivit attackerade av mygg så begav vi oss hemåt. Och nu så ska jag alldeles strax krypa ner och sova några timmar!
Imorgon så lunchar jag med några tjejer! Varav den ena åker till Italien på Lördag. Sjukt avundsjuk.
när inte mobilen står till tjänst så gör Photo booth det. Godnatt puss till er mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0