en bra dag

Har haft en bra dag faktiskt. Åkte in till stan för lunch med Lina, Julia & Emelie! Gick på stan och jag köpte tunna silverringar, bästa köpet på länge (jobbigt när man kan känna så för små tunna ringar). Sen åkte jag hem, och spelade sims 3 som jag fått ner på datorn. Sånt där happy moment, för jäklar vad jag hade lust att spela det! haha.
Nu ska jag strax sova, för imorgon drar jag och pappa till ikea för att köpa lite grejer till mitt rum!
Godnatt godingar!
från idag.. blev lite kallt när regnet väl kom. Inte var det chockerande direkt att regnet skulle komma.

Kommentarer
Postat av: Lina

you rock!

2011-07-09 @ 09:32:07
URL: http://linaaskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0