easy living

Jobbat nu i två dagar, imorgon onsdag, så har halva veckan gått. Fan asså, tiden går rätt fort ändå. Men inte gör vi många knop iallafall. Igår bakade jag och min "kollega" kladdkaka, idag bakade vi kanelbullar. Snacka om easy life. Satt och tjötade och hade frågesport från typ halv ett till tre, och vid tre så slutade jag. Men jag klagar inte!
Hade problem med min mobil idag, fick återställa allt osv. Men det löste sig rätt bra efter en timme. Jag grät.. tror inte det är okej. Obsessed with my iphone. Kan man få en diagnos för det?
Såhär ser jag ut varje dag.. jeans, enkla toppar, converse och hästsvans. Mindre kul.
..nu blev det mycket text.. men ah, jag jobbar vidare i arton dagar till, och vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0