bara att köra igång alltså!

efter 4 dagar utan att jag skrivit något.. och efter klagomål på uppdateringen.. och att jag efter många om och men insett att jag är jädrigt fantasilös för tillfället så tänkte jag sätta igång med en nedanstånde lista!
.
01- En nyligen tagen bild av dig och fem fakta ingen visste.
02- Meningen bakom ditt bloggnamn.
03- En bild på dig och dina vänner.
04- En vana du önskade att du inte hade.
05- En bild av ett ställe du varit på.
06- Ett textstycke från en låt som står för något särskilt och vad den står för.
07- En bild av någon/något som har stort inflytande på dig.
08- Mål för detta året.
09- Något du är stolt över från senaste året.
10- Låtar som du lyssnar på när du är glad, ledsen, eller arg.
11- Ett "måste ha" denna säsong
12- Varför började du blogga?
13- En bild på ditt rum
14- En lista på favorit låtar.
15- 5 låtar som du spelar hela tiden
16- En annan bild på dig.
17- Någon du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför.
18- Planer, mål som du har i livet.
19- Smeknamn och varför du har dom.
20- Din favorit blogg.
21- En bild av något som gör dig lycklig.
22- Vad gör dig annorlunda från andra.
23- Någonting du längtar efter
24- Dina tre favoritskor
25- Vad kan vi hitta i din väska
26- Din favorit tid på året
27- Favorit färg
28- Önskelista
29- Ett plagg du älskar i din garderob
30- Din absoluta favoritsång och varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0