världens bästa kärlek..

Idag är det en dag då man ska visa alla man älskar hur grymt mycket dom betyder, vilket man kanske borde göra oftare.. men idag så trycker vi på det lite extra, och jag tänker inte vara sämst!
Mina tjejer.. Lisa, Rebecka, Mimmi, Hanna, Emelie, Amanda, Felicia, Ebba, Viktoria, Gabriella, Hanna.
Enligt mig, världens bästa & finaste vänner.
Att förklara för er hur mycket jag älskar er och hur mycket var och en betyder för mig är svårt. För jag blir ordlös.
Jag kan inte med ord beskriva det, just för att det finns inget ord som motsvarar min kärlek och vårat band till varandra. (kanske ska jag komma på ett...?)
Ni är fantastiska och för allt i hela världen så skulle jag inte klara mig utan er, och jag hoppas ni vet det!
NI är guld värda och jag älskar er något fruktansvärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0