Varför började du blogga?

Jag började blogga för typ två år sen bara för att ha någonstans att skriva lite. Jag skapade den bara för att jag inte hade något särskilt bättre för mig.
Men nu så skriver jag för att jag tycker det är grymt kul för mig att kunna gå tillbaka och få små flashbacks när jag vill, och det är rätt smidigt när jag har släkt på olika håll och färldrar på olika håll. Bara att kolla in här så vet dom ju både vad jag gör och gjort, två flugor i en smäll!
Så ja jag har lite olika anledningar till varför jag började och varför jag helt enkelt kommer fortsätta ett tag till!
.
Jag är pluggfri och bara har det allmänt gött denna dag! På torsdag så åker vi till ulricehamn med klassen, ska bli riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0