Favorit färg

gillar dom flesta färgerna.. men vi säger väl, svart, vitt, och blått för att nämna några. Listan kan göras lång!
idag så hade jag kinesiskaprov på morgonen och det gick sådär.. tror inte att jag lever upp till mitt VG+ från förra provet.. men ah.. hoppas på en snäll Jie.
Ska ta en dusch och duscha av mig dagens provstress och gymbacillerna från idrotten och hoppa i Onepiecen, rätt bra torsdag. Pluggfri idag just för att jag är alldeles för trött för att ta tag i plugget idag. Därför blir det en bedrövlig söndag med Info & Layout inlämning, Naturkunskapsplugg för måndagens prov och läsning i boken "Vägen till Jerusalem".. kanske blir det en döden dag.

Kommentarer
Postat av: maria

hur många unika läsare har du?

2011-02-25 @ 07:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0