Love in a box

Tog mig en tur på stan för att köpa mina sista julklappar. Kom hem med två julklappar till mig själv med. Kuvertväskan och ringen unnade jag mig själv. Skorna däremot. Var från början tänkta att ha på nyår. Men nu helt plötsligt så sitter jag här med två par. Jag beställde skorna för ca två veckor sen, men det blev fel storlek. Kontaktade Nelly och min vanliga storlek hann ta slut. Men snälla som dom är så säger dom att så fort ett par i rätt storlek kommer in igen så skickar vi ett meddelande till dig och skickar dom hem till dig. Hämtade ut dom idag med tanken om att det var i fel storlek eftersom jag inte fått något meddelande. Men nej, dom kom i rätt! Glad tjej med två par snygga skor, men beslutsångest till nyår.
Kärlek på låda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0