Gifts

Bara några saker utav det som var signerat till mig igår. Ni kommer skratta nu när ni läser detta, men mina bröder, min kusin och jag fick tillsammans en ridtur på islandshästar. Så vi ska ut och rida i skogen någon dag framöver. Tur att man ändå har några ridlektioner i bakfickan.
  • pengar
  • min nyårsoutfit
  • skor från nelly & bikbok (de jag visat tidigare)
  • presentkort
  • Ipad i familjepresent
  • Skal till macen
  • låda med favoritparfymerna
  • smycken
  • vindjacka, dags att ge sig in i träningen igen
Och massa småsaker, så som shampoo, nagellacksbortagning och sånt. En liten sammanställning över mina två dagar då jag firat jul. Jäklar vad dessa inlägg låter spydiga.
Men jag vill iallafall tacka världens bästa familj och släkt. Julen handlar om så mycket mer än att bara få saker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är skalet köpt?:)

2011-12-25 @ 20:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0