Everything comes to an end

Min årliga resume av året är här, igen!
Jag har haft ett 2011 fyllt av både framgång och motgång. Men här är vi nu, sista dagen i December, sista kvällen år 2011.
Vart ska jag börja.. börjar med att jag gick ur ettan på gymnasiet, upplevde min första kortege, jag firade min 17-årsdag på bästa sätt, hann med en tur med familj och släkt till Madrid. Det var en ganska händelserik vår och vad jag kan minnas, riktigt härligt väder.
Gick på sommarlov, och hade ett väldigt skönt sådant. Tog det väldigt lugnt under min lediga tid och jobbade även inom älderomsorgen i fyra veckor, vilket gav mig rätt mycket vett tror jag. Även lillebror Oscar kom ut i Augusti!
Efter att jobbat fyra veckor så hade jag en vecka kvar utav att njuta av lite ledighet, sen var det dags att ta bussen in till skolan igen. Då för att starta mitt andra år. Det har inte varit en lättsam termin, och jag har haft stunder där jag bara velat dra täcket över huvudet och vakna vid jul. Nu sitter jag här, på mitt jullov och har klarat av min hemska termin och stigit upp på mornar med dålig motivation. Men ett helt år har ändå gått förbi och ja, det har varit riktigt bra.
Ännu en gång så vet jag att 2012 kommer bli minst lika bra, det finns mycket som just det året erbjuder,
18-årsdagen, körkort, och massa fina vänner.
Här kommer lite bilder från mitt år:
Vår första kortege och första kortegebrallor, ska det va så ska det va, Rosa!
Ulricehamn med EK10B
Ännu lite mer kortege
Madrid
Midsommar på Tjörn, traditionsenligt
En vecka i Grebbestad

kräftskiva med goa vänner

härlig kväll med fina klasskamrater

världens mysigaste

jag har hunnit vara väldigt mörkhårig, detta är ej det mörkaste. Nästan så att det är värt ett eget inlägg om en tid

En dag i Oslo

Jag blev med glasögon, troligen det bästa som hänt mitt huvud det senaste, ett liv utan huvudvärk.
Jag vet att jag kan babbla på i evigheter om allt jag haft för mig och allt som hänt. Men sätter punkt och låter er titta i arkivet. Så avslutar med att allt kan bara bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0