in our COUCH this evening..

har haft en fruktansvärt skön lördag faktikst, bara gått hemma i myskläder, nyduschad och inte gjort alls mycket.. så skönt att få ha en helg full utav avslappning! jag behöver det efter dessa veckor, en vecka kvar, sista energin ska ut nu innan vi får en veckas lov! bara och köra!
Och ikväll så stannar jag även hemma.. skulle varit med och firat kära ebba som firar 16 år imorgon.. men har varit sjuk i två dagar och mamma kommer hem imorgon så är inte i form för ståhej och vill friskna till nu till sista veckan.
Men jag hoppas tjejerna och ebba framförallt har en riktigt bra kväll!
Själv ska jag mysa ner mig själv hemma i soffan med gött skit och film.. är galet sugen på Dear John denna regniga kväll!
- tackar Julia för komplimangen om mina naglar, tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0