in i dimman denna söndag..

Godmorgon! Har varit vaken en stund nu så har käkat frukost och laddar upp för plugget som väntar! Ska nöta företagsekonomi och geografi i X-antal timmar idag. Ska även ner till mamma och säga hejdå till henne.. hon åker idag iväg med en biljett som tar henne till Kina.. jag är avundsjuk.
Var igår hos bella i sjömarken, men precis innan vi skulle dra in till stan bestämde jag mig för att åka hem. Var nog inte så taggad som jag trodde.. visste inte att man kunde intala sig själv om sånt.. haha. Men jag hoppas resten av tjejerna hade en trevlig kväll och tack till bella som stog för kalaset först, puss på dig!
ska sätta igång nu med mitt göra.. Vi hörs senare i pluggdimman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0