har nischat min blogg..

har idag haft en pluggdag.. eller eftermiddag rättare sagt. Geografi, ekonomi har idag präglat mina näthinnor. Dags att lägga i en extra växel känner jag. Späckad vecka och småsaker till nästa vecka.. nästa helg då ska jag fan i mig pusta ut lite. Tömde typ hela mitt skåp idag..
Vi har även haft bad idag.. mindre kul.. blött, ganska nasty omklädningsrum och var inte taggad för två lektioner efter det. Men jaja.. I morgon så har vi en heldag i Göteborg. Vi ska hela dagen vara på inspelning av postkodsmiljonären. Ska bli grymt skönt med en dag att slippa skolans väggar. Men när jag sätter foten hemma den eftermiddagen så är det bara och sätta igång med det sista inför ekonomiprovet på onsdagen.
Ni kan kalla mig pluggbloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0