du frågar.. jag svarar..

H a i d i s - om trött som ett djur..:
Hejdu.. har du några filmtips på lager? ; )
Svar: Självklart ska jag nog kunna tipsa dig om några filmer.. Själv så är jag ett BIG fan av Dear John, The last song och sånna där gråtfilmer, Extra många tårar fäller man framför "Allt för min syster" (my sisters keeper).. Jag tror du förstår mig haha. Diggar alla Twilight filmer, avatar, vissa saw filmer, men kan aldrig komma ihåg siffrorna på dom.. haha. Hoppas du fick lite inspiration!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd, in och kika om det blev du! :)



Om det inte blev du kommer det en ny chans om någon timme! :)

2010-10-31 @ 18:57:15
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0