dagens pyssel..

har varit hemma idag med.. och har roat mig med att fixa till mina naglar.. blir lätt så när jag har tråkigt.
Sen har jag läst i boken vi fick i svenskan i veckan, druckit varm choklad och funderat på ett ämne att hålla ett föredrag om i svenskan.. så om någon har en ide så hojta till vettja!
Ikväll blir det nog pizza här hemma, har inte ätit sen frukosten igår förutom den varma choklad som slank ner idag under dagen.. hoppas på att kunna käka lite ikväll.. går på de feta sakerna bara för det.
annars blir det nog idol och annat med pappa och bröderna! jag klagar inte!

Kommentarer
Postat av: Julia

du har verkligen hur fina naglar som helst!!! :)

2010-10-22 @ 22:34:14
URL: http://juliabacklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0