om ändå jag kunde flyga..

fredag imorgon och jag har en svenska inlämning att göra, läslogg nr.2 på boken "Flyga drake".. som jag precis börjat på.
Har helt ärligt lagt undan till nu, för jag har inte haft ork denna veckan. Men jag hinnor nog faktiskt bli klar trots allt.. ska det göras så gör jag det. Min "creative writing" gjorde jag klart idag på lektionen, det jag skrev om häromdagen som jag tyckte var rätt kul.
Nu ska jag snart åka med mamma in till stan och lämna bröderna på träning i sjuhäradshallen och sen åker jag till henne för en natt, eftersom pappa inte är hemma utan är iväg på trav med jobbet.
Önskar att jag kunde säga att jag ska sova hela helgen.. men icke.. mariedal cup går ju av stapeln så blir nog inte så mycket sömn som jag vill och önskar.
Vi hörs när jag är klar med min svenska, då kanske jag kan bjuda på något roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0