back on track..

måndag och det var bara att ta sig till skolan.. trött som jag var efter helgen. Men kom på när jag steg upp ur sängen imorses att vi bara går halv dag måndag-tisdag för att lärarna har utvecklingssamtal. Kanonkanon!
Kom hem, tog mitt pick o pack och åkte till mamma. Ny vecka, nytt place. Pluggade lite ekonomi då och lite svenska och engelska. Full rulle.
Imorgon har jag mitt utvecklingssamtal och funderar på att hålla mig kvar i skolan till tjugo i tre då det börjar för att bli av med lite plugg.. har ju trots allt en och en halv timme då.. skulle kanske vara bra.
Ägnade tid åt mina stackars naglar idag.. dom har fått lida sedan början av lovet.. kris. Men nu är dom back on track.. haha
Nu ska jag kolla paradise på tv6 play! länkar här för er som inte förstår hur... därav några utav mina fina vänner.. Puss på er! gillar er ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0