time for a change..

är nu hemma efter en riktig toppen torsdag!
Började dagen med en tidig match, som vi vann med 1-0. Sen åkte vi in och käkade lunch på viskan. Aldrig varit så hungrig asså, haha.
Sen bestämde vi oss för att gå hem till Hanna S och kolla film, gå och handla för kvällens middag och tjöta! Vi gjorde tacos tillsammans och sen åt vi även frukt doppat i choklad, och nu är vi alla proppmätta kan jag tänka mig! Har verkligen haft en störtskön torsdag med världens härligaste tjejer! mat,tjöt skratt och en attans massa skoj! Puss på er tjejer!

Nu ska jag snart hoppa till sängs. För imorgon kl 2 så har jag tid hos frisören! Det vart på tiden! kan inte ens komma ihåg när jag sist klippte mig och färgade håret. Så imorgon ryker iallafall 3 cm och färgen ska fräschas upp!
Hoppas ni har haft en lika bra torsdag som jag, så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0