tårar, tårta, och ett välförtjänt G till vår vän!

Det har varit en hyfsad fin onsdag idag faktiskt!
ett NO prov mindre. Och vi firade Niklas som idag fick sitt efterlängtade G i engelska,så vi firade hans lycka med tårar, tårta och världens skönaste klasskompisar! Grattis igen niklas, haha.

Efter skolan gick jag hem, fick min allergi på idrotten så dog på soffan här hemma sen. Så åt, kollade lite tv, sen tog jag mig en powernap på en timme.. sen åkte jag och solade i 15 minuter.
Och nu har jag skrivit klart ett helt författarporträtt till min inlämning. Gött!
Nu är det snart käk, och imorgon har vi friluftsdag hela dagen, och vi nior ska ha livräddning.. trist, men slipper sitta i skolbänken en hel dag så det kanske blir okej då!
Hoppas ni haft en bra dag!

(och förresten! ni som är vänner med mig på facebook och har uppdaterat spotify kan nu lägga till min Ipod lista! Jag har ju tipsat er tidigare men nu kan ni själva gå in och kolla upp låtarna!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0