skogen tar ju kol på en..

är hemma nu från trummesjön utanför sandhult där vi tältade!
Vi samlades vid ica kl 5 igår för storhandling och sen drog vi till trumme! Riktigt kul och härligt.
Det blev väl inte så många timmars sömn som man kan´ske hade önskat eftersom en viss man vid namn Lucas Liberg gick runt och tjötade på oss hela tiden.. men vid halv 10 var vi väl uppe. Städade och sen åkte vi.

Nu har jag duschat av mig röklukten och skit man haft i håret o allt. Packat lite grejer som ska bort till pappa idag.
Men halv 2 så ska jag gå bort till lisa och käka. Mysigt! Sen ska vi in till stan med resten av tjejerna för en fika skulle jag tro. Och efter en natt i skogen känner jag mig ganska värd det..
Någre bilder från tältningen ska ni få, men hinner inte nu, men inom snar framtid kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0