SATC 2 & morsdag..

igår kväll så var vi inne i stan och kollade Sex And The City 2.
Galet bra film och man skulle ju kunna döda för deras liv ju, haha.

Vi var väl hemma runt tolv kanske och hängde lite ut, blev några timmar framme i våran kära sandaredspark, hur kul det nu låter, haha! Jag agerade taxi denna natt igen, sen åkte jag tillbaka till coffe och rebecka som satt i parken, haha.

Men idag, söndag, pluggdag som vanligt, så har jag skrivit klar all min svenska, sjukt gött! Nu är plugget över typ, har några franska verb, men helt plötsligt så känns dom okej.
Idag är det också morsdag och jag ska bort till mamma på morsdagmiddag. Grattis mamma, jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0