my dress hunting..


har varit på jakt nu i eftermiddag efter en torpaklänning. Eller jakt och jakt, varit iväg med mamma och spanat runt lite för att lossa lite ideer. Få mig ett "humm" om vad jag vill ha. Provade några och min jakt fortsätter.
Blev ingen träning idag eftersom jag är grymt förskyld. Så har duschat, pluggat kemi och lyssnar på musik.
En ganska fin tisdag ändå, trots att vi har morgondagens bekymmer runt hörnet, ett nationellt i Kemi. Men helt ärligt känner jag att det får gå som det vill, jag tänker inte lusläsa kemiboken för det.
Och imorgon är det elfborgsmatchen med tjejerna som gäller!

Nu ska jag snart stänga ner allt tror jag och ta och slänga mig i soffan framför tven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0