fruktansvärd tisdag..

detta har varit den jobbigaste tisdags eftermiddagen på länge..
Plugg,plugg, plugg, varför ska dom bara ösa på med plugg nu! Låt bli, efter 3 år och nu står vi här i stlutet med rätt mycket att göra alltså!

två No prov, genetik och kemi.
So prov- avklarat idag!
Svenskan- har min egna deadline till söndag. Har läst hundra sidor idag, inlämning på den.
Franska, tre verb i temaboken.. böjningar i futurum, passe compose osv.
Idrottsprov på fredag.

ja herregud, längtar till sommaren nu!
Men jag pausade i två timmar från plugget och drog och tränade vilket jag inte trodde jag skulle hinna med.

Imorgon efter skolan tror jag att jag ska dra och sola, vill ha värme igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0