En dag fylld av fotboll och underbart solsken..


bild i repris, men den är vårig, likaså denna söndag.
Hela denna soliga och underbara söndag har jag spenderat ute med moppe och sköna vänner! Både varit i sandared och sjömarken och kollat på matcher och själv spelat en nu ikväll. den slutade 2-3, en förlust alltså.
Men våren verkar vara här och det är grymt skönt! Känner att jag fått lite färg på kinderna och några extra fräknar.
Imorgon är det dags för måndag och ännu en ny skolvecka, men det ska nog gå bra. Så imorgon åker jag till mamma.
Och förresten så har jag gått och blivit riktigt förskyld.. sjukt trist nu när solen är framme.
VI hörs kanske imorgon och sov gott inatt!

Kommentarer
Postat av: Bellus tellus

Mupp, matchen blev ju 3-2 till dem;)

2010-05-02 @ 21:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0