9D slänger sig upp på hästryggen!

haft världens roligaste eftermiddag med klassen, i stallet! haha. Emma och Mathilda höll i sin elevledda lektion , så vi hade halv friluftsdag, där vi red. Det var riktigt kul, jag råkar ju ha lite erfarenhet från tidigare i mitt liv.. tror det märktes... eller inte.. haha. Men ridit det har jag, och har faktiskt glömt av att det var såpass kul!
Nu har jag fixat lite med bildspelet och trixat med bilder och grejer.

Det har ju varit galet varmt idag och om jag inte minns fel så ska det vara det imorgon med, grymt härligt!
Här får ni några hästbilder, på min talangfyllda klass!







Kommentarer
Postat av: felle

ser ut som att jag har drogat röven av mig och att robin har käkat rätt bra med chili på tredje sista bilden, hahaha!:) fiiiiiiint...

2010-06-02 @ 21:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0