lite goa grajer..

har samlat på mig lite nytt och lite gammalt. here you have it.

-Min käraste långklänning. Skulle kunna leva i den. Lite färg nu till sommaren hade väl inte varit fel men jag älskar den!


-min grå klänning som jag hade på bröllopet för några veckor sedan. Ser rätt tråkig ut på bild kan jag faktiskt hålla med om. kommer användas i sommar kan jag nästan lova!


-detta är mammas gammla halsband som jag beslag tagit.. lite fjärdrar lite färg lite roligt!


-är glad att jag öa 99 kr på dessa. Kärlek till Åhléns asså! haha

se där ja! Lite ifrån min "garderob".
Nu laddar jag för sex and the city kl 11, sen blir det sovasovasova.. jobb imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: E.

Vart har du fått tag i den svarta långklänningen? :)

2010-07-01 @ 16:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0