min torsdag och en sneakpeek på mina torpaskor!

Idag la jag ifrån mig långbyxorna, hade det så ösregnat och åskat hade jag haft shorts! Nu är det fasiken sommar!
Vi slutade redan vid 12 idag och resten av tjejerna drog in till stan och käkade och kan tänka mig att dom hade och har det allmänt gött med bal att titta på och allt. Men jag gick hem för jag har matchsamling kl 5.. galet tråkigt att gå hem, men det blir ju vad man gör det till. Så slängde mig ut på balkongen med musik glass o käk och är nu hyfsat taggad för match, och helt plötsligt blev det ganska okej att ligga hemma.

Ska packa lite matchgrejer och bjuder nu på några balkongbilder, haha.
OCH EN SNEAKPEEK PÅ TORPASKORNA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0