hard work work..



jag har, som jag kommer göra fram till fredag... jobbat. Men det har ju faktiskt varit sämre väder idag så det kändes helt okej ändå.
Fick en fråga i mitt förra inlägg om vart jag jobbar.
Svar: Jag jobbar på ett företag där min mamma jobbar. Wackes heter det. Det är ett profilföretag som säljer produkter till andra företag. Tex tröjor, jackor, helt ärligt, ALLT, detta kan då andra företag köpa med deras logga typ. Om någon fattar. Men iallafall så är jag på lagret där kan man säga. Är i deras utförsäljning som är nu i två dagar, och vid sidan om det så märker jag ca 700 väskor.

Men nu har jag, som ni ser på bilden, dratt på mig mysbrallorna och ska nu kolla på dom nya avsnitten av the hills & the city! Asgrymt att dom kommer samma dag! Annars ikväll har jag inte planerat något.. kanske sitta hemma hade varit lite skönt?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0