att det börjar lida mot sitt slut känns..

Nu börjar allt lida mot sitt slut! Det är tisdag och denna skoldagen har varit rätt så slapp, imorgon ska våran klass rida halva dagen och det ska bli galet kul! Emma och Mathilda ska ha sin elevledda lektion i idrotten.

Och igår så påbörjade jag och felicia bildspelet till torpa, helt sjukt vad mycket man hunnit med tillsammans med alla, varenda liten smågrej fick mig att påminnas om att det snart är över med 9d, världens goaste klass! Kan utlova både skratt och gråt på Torpa för kanske inte bara min del? Imorgon ska jag och felicia fortsätta tror jag.

Nu ska jag snart gå till mormor på kalas i en timme, mer hinner jag inte då jag har träning kl 7. Grattis älskade mormor!

OCH! TORPASKORNA HAR KOMMIT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0