oh rainy day..


(gammal bild, men det var vad jag hade på mig idag iallafall..)
hemma nu efter en dag i göteborg med bara reeeeeeegn! fytusan vad jag hatar det!
men men, jag hade trevligt sällskap utav världens bästa vänner så ni skulle nog se att det gick fint!
Som jag sa så var mitt enda "need" ett par nya hela vita converse... fick jag med mig det hem? Nej. Sånt kan man ju bli galen på.
Men fick ett nytt "need" och det blev en ny mascara(schlutt på den andra) och en transparent svart skjorta!

Imorgon så ska jag fortsätta jakten på conversen inne i borås. Och sen drar jag till Svantesson vid fem med resten utav tjejerna och sedan drar vi till brämhult, blir nog kanoners ska ni se!

Ta det lugnt denna fredagskväll om ni ska ut och trotsa regnet...
själv.. så sitter jag hemma med familjen och har det allmänt gött ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0