lila bikini & rosa naglar..

Kom hem till sandared igår igen efter en toppen vecka på tanumstrand!
Den enda stora händelsen som skett idag var att jag var och tankade moppen.. så rolig har min dag varit hittills! haha.
Var borta lite hos pappa och sa hejdå, han drar till varberg med bröderna, tjejen och hennes son. Själv åker jag dit nästa vecka med dom. Ville hem och mellanlanda lite innan vi drar till Olofsbo!
Har precis avslutat en balkongsolning på 1 och en halv timme.. pallade inte ligga där i ensamheten(mamma & staffan är och målar i det nya huset)..
Så nu ska jag måla mina naglar tror jag bestämt... satsar på rosa idag! Sen käka glass eller något. helt sjukt varmt idag med!

Jag har gjort ett inköp på en ny Bikini också, en lila, mycket skön! den fick åka på idag!
NU: nagelmålning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0