catching up on time..


söndag igen!
Nu är jag förmodligen hemma för iallafall några dagar, blir kanske husvagnen om någon vecka eller så. Blev ett långt telefonsamtal i natt med en vän, och jag tror det behövdes för allas bästa. Tråkigt att allt blivit som det blivit, men jag är ute efter att lösa detta och kunna bli sådana vänner vi en gång var allihopa.

Inatt så sover jag min första natt i huset som mamma o staffan flyttade till i veckan! Ska bli grymt att få börja med att fixa i rummet snart! grymt!

Och nu har ni ju fått lite bilder från min helg med så nu är ni lite uppdaterade med vad jag har haft för mig denna helgen. Sen var jag i Varberg från måndag-fredagsmorgon.

VI HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0