ullared bjöd på överraskning i lördags..



Bilden: skinnväst för 229 kr. Ett ullaredskap. Ibland kan man faktiskt bli överraskad.

var ju helt statisk när jag skrev innan så jag vet faktiskt inte ens om inlägget blev sammanhängande.. men det var verkligen en stund jag aldrig lär glömma! haha.
Natanael gjorde ett försök att fixa och byta min header, men det funkade inte som vi ville.. men men, det tar vi en annan gång!
Sen skulle jag ju varit med mina kära vänner, men så blev det inte heller. Blev kvar hemma ikväll, och helt ärligt så har jag nästan glömt bort hur skönt det är att kunna slappa hemma en helkväll.

Imorgon så ska vi på avatar i 3D. Jag har ju redan sett filmen en gång,fast inte i 3D, men jag fullkomligt älskar filmen så jag nekade absolut inte när mamma frågade om jag ville hänga med.
Hörs imorgon!

SLEEP WELL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0