torsdag & lediga!



blev inget skrivet igår för tiden räckte inte till! Efter skolan gick hanna och rebecka med mig hem, vi hann käka och fixa lite, sen var det bara att gå till skolan igen vid kvart i 6.
Som jag skrev i tisdags tror jag, så skulle vi på opera.
Så då blev det buss dit, och ingen lugn sådan, varken hem eller dit.
Bussresorna var rätt kul, men operan, nae, inget jag gör om frivilligt kanske, nu har jag gjort det en gång i mitt liv.
Så nu kan jag stryka det från listan-över-allt-man-kanske-bör-göra-innan-man-dör, det kändes som en sån sak.
Men men, eftersom vi var på operan igår hela kvällen så fick vi ledigt idag! grymt härligt!
Jag och hanna vaknade vid 10 kanske, och vid kvart över 12 mötte vi rebecka vid bussen, och åkte in och käkade thai!
Har pluggat lite, men har lagt det åt sidan nu, för nu ska jag njuta av mina sista timmar av min lediga dag!

CHILL MODE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0