tisdagsgöra



bilden är från igår, men nämnde kanske att jag var i stan i fredags med hanna och rebecka, då införskaffade jag mig allt denna rosa skjorta!
Men! igår hade jag hanna felicia och rebecka en paradise hotel kväll, och sen sov dom här.
Lite måndagsmys får man ha ibland!
Sen var jag hos läkaren idag, kollade upp mitt knä.. Jag har shlatter & klonk? , jag får ha tålamod..
Men skolan var okej! Inte så mycket att klaga på.. Men när jag kom hem kunde jag faktiskt inte släppa skolan, var tvungen att plugga..
och nu sitter jag här, klar med min konsumentkunskap och min första engelskanovell..
ska trycka i mig några franskaglosor lite lätt om en stund tror jag.
Men imorgon är det onsdag och det är opera på gång! 9C, 9D, 9F..
sen är vi lediga på torsdag, då ska jag sätta huggtänderna i min NO redovisning och mina franskaglosor.
Nu blev det ett lååångt tråkigt inlägg om skolan, men det är toppen att kunna skriva av sig såhär!
Man fattar då att det inte är så stressigt som man gärna vill intala sig att det är!

Vi avslutar med en bra nyhet, inställd hemkunskap imorgon, vilket betyder, SOVMORGON TILL HALV 11!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0