SÖNDAG - PLUGGDAG

Tjolahopp!

Nu är det ett bra tag sen jag gästbloggade här hos jullebulle, och eftersom det inte har blivit så mycket sena nätter tillsammans på senaste tiden blir det idag ett morgon/förmiddags inlägg istället! (:
 
Igår var julie, hanna och bex på GeKås och slösade pengar medans jag jobbade och tjänade mina :) ett steg närmare grekland alltså! På kvällen käkade vi pizza på olika håll, och sedan samlades vi i julies apartment för att ha en spakväll - vilket blev till en kväll med EN ansiktsmask, konstiga kort, massa godis och coco avant chanel. En riktigt bra film, jag såg den två gånger igår och den är fortfarande en film jag vill se igen! Julle kommer säkert upp med lite bilder sen, men det vet ingen haha (:

Nu väntar oss alla en pluggdag, Julle har redan börjat och hanna vandrar hemåt. Jag och bex ska snart dra oss också, och ingen av oss är väl direkt sugna att slänga oss ned med högar av böcker och papper, men det måste göras. Ser fram emot en träning ikväll!

Lots of love, f


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0