lugn hemmakväll med mina favoriter till tjejer!



visat bilden innan, men bara att vara glada över att jag överhuvudtaget lägger in bilder!
haha, bara för att det ska bli lite roligare för er att läsa!

Varit i ullared idag med mamma, hennes kompis och mina nötter rebecka och hanna! Vi fick en del inhandlat allihopa! för mig blev det foundation, skinväst, ett snyggt linne och ni vet, snoddar,hårspännen och sånt som går åt! Eftersom vi var uppe med tuppen och redan iväg vid åtta imorses så kommer snart hanna,rebecka och felicia hit och vi kör en slappkväll, med ansiktsbehandlingar och sånt! ska bli gött att bara ta det lugnt ikväll!
Hörs imorgon eller senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0