lovet är nära..

måndagens skola är över, och tänk, nästa måndag har vi lov! fy så underbart!
efter skolan gick rebecka med mig hem och vi gjorde klart det sista på matten!
När hon åkte hem så plöjde jag mina franskaglosor och skrev lite på novellerna vi har i engelskan.
Skrev ut konsumentkunskapen, sjuuuuuuuukt gött då den är ett helvete varje gång.
Men det känns fint nu, känner inte riktigt någon superstress längre..
Sen har vi två nationella i denna veckan, svenska som står för debutprov!
Men jag är faktiskt inte så nervös, men det kanske är dåligt? vad vet jag.
Sen så är jag med i en grupp i franskan som ska ha en halvtimmes franskalektion för sexorna på fredag!
Ska bli lite roligt faktiskt!
Ännu ett sånt här långt skolinlägg, men aja, ni vet vad jag sysslar med iallafall!
Och nu vet ni hur det är och vara nia på Sandgärdsskolan!

Fick en fråga igår, tror jag det var om hur jag gör mina bildcollage.
Jo, jag har laddat ner ett bildprogram som heter photoscape. Riktigt kul och man kan göra många roliga saker i det programmet. Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0