Lost på skype..

varit med tjejerna nu nästan konstant sen i söndags! Det är sjukt kul och underbart varje timme, varje minut och varje sekund! Men nu ikväll tog vi en paus, haha. Låter som om vi gjort slut med varandra.. men ni fattar..

Var med tjejerna först på dagen sen så var det träning i ryahallen! Nu sitter jag här.. skaffat mig skype.. så trixar lite med det, känner mig helt lost ju. Men det ska nog allt lösa sig! Så om nu någon som läser min blogg har skype själv så är det bara lägga till mig om ni så känner för't!

Nu ska jag hoppa in i duschen!


Kommentarer
Postat av: felle

jaaag har ju skypeeeeeeeeeeeee va :D eller ett konto iaf, har ju inte det på denna datorn vad jag vet. Vi får ju bli coola och sitta i vent med skype, höhöööö

2010-02-19 @ 01:46:40
Postat av: Anonym

jaaag har ju skypeeeeeeeeeeeee va :D eller ett konto iaf, har ju inte det på denna datorn vad jag vet. Vi får ju bli coola och sitta i vent med skype, höhöööö

2010-02-19 @ 01:46:55
Postat av: bell(ut)

I have it to, tuff som jag är så har jag det till och med på my cellis!så julle man mån och felle mån man adddd me, bellauddh, thee maaastah

2010-02-19 @ 16:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0