inget plugg.. jag är rastlös..

onsdag igen, eller ah det är väl inte så långt kvar utav denna onsdag med skitsamma!

Dagen har väl varit helt okej, men jag är galet trött nu! Men vi hade rätt kul på idrotten. Vi får ju inte vara i idrottshallen så vi hade snöfotboll! haha, alla utrustade och redo för lite snöfight. En del mulningar, jag fastnade i lite djupsnö med felicia, och lite sköna skratt. haha. 

Jag känner mig nu däremot ganska rastlös.. har liksom inget plugg... känns konstigt och känna sig rastlös då, precis som om det är det enda jag gör med mitt liv...pluggar.. haha. Men imorgon ska jag dra igenom mitt NO föredrag.

Men ikväll! då ska jag bara chilla stenhårt! Så nu vet ni det!

Live well, Laugh often, Love much

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0